נשיא המועצת לשר הדתות: "תהיה חזק כדוד המלך"

איתי גדסי 1 Comment on נשיא המועצת לשר הדתות: "תהיה חזק כדוד המלך"

על רקע סערת מתווה הרפורמים פירט שר הדתות בפני נשיא המועצת את אפשרויות המתווה, וסיפר על ימים לא פשוטים שהוא עובר בעקבות מערבותו במתווה • "אני עובר הרבה קושי"

7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הדתות דוד אזולאי עלה הלילה (שלישי) למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגאון רבי שלום כהן בעיר העתיקה בכדי להיוועץ עמו בעניינים העומדים על הפרק, כשהנושא העיקרי הוא המתווה על הכותל הרפורמי.

השר פירט בפני נשיא המועצת את אפשרויות המתווה, וסיפר על ימים לא פשוטים שהוא עובר, "הרבה קושי מצד אחד והרבה פרגון ותמיכה מהרבה מאוד אנשים".

שר הדתות אזולאי ציין כי יו"ר התנועה אריה דרעי נמצא בהידברות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במטרה לשנות את המתווה כדי שיהיה משהו שנוכל לחיות איתו, ושלא תהיה בו הכרה ברפורמים.

מרן חכם שלום כהן חיזק את ידיו של השר אזולאי, ואמר לו שאסור להתפשר בעניין הרפורמים. "שמך דוד, כדוד המלך שהצליח להכניע את כל אויביו, וגם אתם תצליחו", כשהוא מכוון לשר אזולאי וליו"ר ש"ס אריה דרעי.

כזכור לפני מספר ימים התייחס השר אזולאי למתווה הכותל הרפורמי בראיון ל"קול חי" שם אמר: "הגעתי לתפקיד לא בזכות עצמי אלא בזכות מועצת החכמים. ברור שכשר אני מחויב להחלטות ממשלה, אבל כשמדובר בנושאים דתיים, אני מחויב למועצת החכמים. אתייעץ אתה ואפעל בהתאם".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כל הנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל, כל הכבוד דוד אזולאי